ממה מורכבת מערכת הגב בתרמילי One House?


בואו תצטרפו לאלפי הרוכשים שכבר התאהבו במוצ'ילות של One House בזכות מערכת הגב האיכותית שלנו.

מערכת הגב של תרמילי One House, היא אחת ממערכות הגב הטובות והחזקות ביותר בשוק העולמי. מערכת הגב פותחה אצלנו בחברה בישראל ע"י המעצב שעיצב ליחידות המיוחדות בצה"ל ובעולם את המנשאים שלהם.

המערכת בנויה בצורה כזאת, שבנוסף לזה שהיא מעבירה את העומס לאזור החזק שלנו בצורה אופטימלית, היא גם מזרימה אוויר צח וחדש לגב ומאפשרת קירור יעיל יותר של הגוף בתנועה.

דבר מאוד חשוב שמערכת הגב שלנו היא מתכווננת, כלומר שאפשר להתאים אותה בצורה אופטימלית לגוף שלכם ושלכן בצורה מאוד קלה וזריזה (ניתן לראות כאן).

אז מה מיוחד במערכת הגב של One House שכולם בשוק שהיא כלכך טובה?

מערכת הגב בתרמילי One House בנויה משילוב חומרים איכותיים ובעיצוב ספציפי שבשילובם יחד הם דואגים ליציבות, קלות והעברת עומסים נכונה לעבר הגוף.

העיצוב הינו ארגונומי ופותח עם ניסיון לאורך שנים וכלל מגוון רחב של נסיינים, נסייניות, משימות ופעילויות אקסטרים מגוונות, וכך דאגנו שהתיק ישב בצורה האופטימלית ובאיזון מושלם על הגוף ובכך למנוע "נקודות לחץ" באזורי הגוף השונים.

ממה מורכבת מערכת הגב שלנו?

  • מוטות אלומיניום תעופתי 7075, המתכת הכי נכונה לתרמילים אלו, בפרופיל un ייחודי המאפשר חוזק מול משקל מופחת משאר המוטות של המתחרים, שילובם יחד מקנה יציבות, חוזק ומעט גמישות לצורך שיכוך בתנועה. פרופיל un מוט אלומניום
  • משטח פוליפרופילן חזק ויציב המכסה את כל שטח גב התיק עם חיזוקים במקומות הנחוצים המאפשר יציבות לכלל התיק והעברת העומסים בצורה אופטימלית מכל אזור התיק לכיוון מערכת הגב
  • ספוג (פולימר מוקצף) EVA האיכותי בעוביים שונים וקשיחויות שונות בשילוב העיצוב הארגונומי שלנו המאפשר לפיתה של הגוף בצורה הנכונה ביותר והנוחה ביותר לצורך העברת עומסים במשקלים כבדים לתנועה ממושכת בשטח מאתגר.
  • ספוג רך מסוג OpenCell ורשת תלת מימדית, המאפשרים גם רכות בנגיעה עם הגוף וגם שילוח הלחות מהגוף (זיעה) בצורה מיטבית ואוורור נוסף בתנועה.
  • וכמובן כמו בכל התיק, גם פה אנו משתמשים בבד הניילון 420D היוקרתי וחוטי הניילון החזקים והעמידים.

מה עושה את המערכת הגב שלנו לכלכך מוצלחת?

שלדת אלומניום

מערכת הגב שלנו בעלת 4 מוטות אלומיניום תעופתי 7075, שניים לאורך ושניים לרוחב המחוברים למשטח פולימרי חצי קשיח, כך שגם מעביר בצורה אופטימלית את משקל התיק, וגם מייצב שלא "יקרוס" לכיוון הגב ויעוות את התיק בצורה שלא יהיה ניתן לשאת אותו לאורך זמן.

הכתפיות וחגורת המותן, עשויים מפולימר מוקצף מסוג (EVA (Ethylene-vinyl acetate , החומר הטוב ביותר למערכות גב , עשויי מעוביים שונים, בתוספות חיזוק פולימרי במיקומים אסטרטגיים ובעיצוב ארגונומי המתאים עצמו לגוף כך שגם יעביר ויפזר את העומס בצורה אופטימלית וגם שלא ייווצרו נקודות לחץ באזורי מגע שונים בגוף לאורך זמן ובשטח אתגרי.

תיעול האוויר במערכת הגב

בזכות העיצוב המיוחד שלנו, מערכת הגב מאפשרת הסעת לחות (זיעה) ואוויר מהגוף כלפי חוץ בצורה יעילה יותר, כך שגם בתנועה ארוכת טווח ישנה התייעלות אנרגטית ותרגישו שפחות חם ופחות רטובים מתיקים אחרים. ראו בתמונה המצורפת את תיעול האוויר בתנועה המאפשר "אפקט הארובה" כך שאוויר צח המגיע מלמטה, יחדור למרכז הגב ויחליף את האוויר החם שנוצר שם.

מערכת הגב היא הבסיס של המוצ'ילה, זה מה שישנה לכם את כל חווית הטיול. מערכת גב איכותית, עמידה שעשויה מחומרים איכותיים – תשדרג לכם את החוויה עשרות מונים. אל תתפשרו על איכות מערכת הגב, כי זה יכול להיות ההבדל שבין טיול מפנק לבין סיוט מהלך.

מה מייחד את תיקי One House מאחרים?

  • חזק יותר משאר המותגים העולמיים
  • נוחות ללא תחרות
  • מעוצב בישראל – לישראלים

כשהמתחרים עסוקים כל הזמן בהפחתת גרמים בודדים, הם מפחיתים גם את איכות החומרים, שרידות (חוזק) התיק ואופן העברת העומסים בצורה המיטבית,

אנו בOneHouse דואגים ליצור תרמילים נוחים, חזקים ועמידים, לאנשים אמיתיים.

חזרה למוצ'ילות שלנו לחצו כאן

הרשמו לעדכונים

Please wait...

תודה! מייל בדרך אליך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *