תקנון

לקוח יקר,

1. בביצוע הזמנה באתר האינטרנט של חברת One House (להלן: “החברה”) הנך מעניק את אישורך והסכמתך לכל התנאים המפורטים בתקנון זה, על כן מומלץ לעיין בתקנון במלואו טרם ביצוע ההזמנה.

2. תנאי שימוש

2.1 גיל השימוש באתר מוגבל לבני 18 ומעלה, ביטול עסקאות יעשה על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ”א- 1981.
2.2 השימוש באתר יעשה אך ורק לצורך רכישת מוצרים, אין לעשות שימוש באתר לכל מטרה אחרת.

2.3 הזמנה באתר תתקבל ותשלח ללקוח בהתקיים התנאים המצטברים כדלקמן :

2.3.1 בעת ביצוע ההזמנה המוצרים המוזמנים נמצאים וקיימים במלאי.
2.3.2 פרטי ההזמנה מולאו באופן מלא ונכון לצורך חיוב ומשלוח עבור הלקוח, כאמור בתקנון זה.
2.3.3 חברת האשראי אישרה את ביצוע העסקה.

3. סוגי הרכישה באתר

3.1 רכישה רגילה באתר – בעת ביצוע הרכישה באתר יידרש הלקוח להכניס למערכת את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, שם חברה, טלפון, ישוב, מיקוד, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום. כן ניתנת ללקוח האפשרות לרשום פרטים זהים או נוספים למשלוח החשבונית.

בסיום העסקה ואישורה ע”י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה ובה אישור על ביצוע העסקה בצירוף מספר עסקה למעקב.

3.2 רכישה טלפונית –הפרטים שימסור הלקוח בעת הרכישה זהים לפרטים הנדרשים בעת ביצוע רכישה מהאתר, בתוספת פרטי ת.ז של בעל הכרטיס הניתן בעת ההזמנה.

3.3 בכל סוג וצורת רכישה יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. במקרה בו הלקוח בחר באפשרות שייווצר עמו קשר טלפוני לצורך ביצוע קבלת פרטי האשראי, והלקוח לא השיב לפניה הטלפונית ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של החברה בתוך 7 ימים ממועד הפניה, תהיה החברה זכאית לבטל את ההזמנה, וללקוח המתקשר בתקנון זה לא תהא כל טענה ו/ואו תביעה ו/או השגה בענין התנהלותה של החברה.

3.4 החברה תציע לעיתים ללקוחותיה הרשומים באתר כ “מאושרי תפוצה” מבצעים, עדכונים, והצעות שיווקיות נוספות, ניתן בכל עת לפנות אלינו לכתובת המייל של החברה על מנת לבטל אישור התפוצה.

4. תנאי תשלום

4.1 מחיר המוצרים באתר הינו כולל מע”מ.

4.2 הסליקה באתר מבוצעת ע”י חברת ישראכרט בע”מ ו/או יורופיי (יורוקרד) ישראל בע”מ המספקת עבור האתר שירותי סליקה.

4.3אנו נוקטים משנה זהירות לפי התקנים הדרושים בהתייחס לסודיות המידע באתר.

4.4 כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשה באופן מוצפן על פי תקן, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במערכת. כל העברה של מספר כרטיס מוצפנת לפי תקנים מחמירים.

4.5בקיום מקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

4.6השלמת עסקה באתר הינה רק לאחר קבלת האישור מחברת הסליקה. באם התקבל סירוב מכל סוג, האתר יעדכן את הלקוח בטווח 24 שעות מעת ביצוע העסקה באתר.

4.7החיוב באתר הינו מיידי באם אושרה העסקה ע”י חברת האשראי ככל שהמוצר המוזמן זמין במלאי.

4.8 ככל שלא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי, יקבל הלקוח הודעה תוך 24 מעת ביצוע ההזמנה. לצורך השלמת הרכישה יידרש הלקוח ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החברה לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. במידה ולא הוסדר האישור חברות האשראי בתוך5 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה החברה זכאית לבטל את ההזמנה חד צדדית, וזאת מבלי שללקוח תהא כל טענה ו/או תביעה ו/ או השגה כנגד החברה.

5. מוצרי החברה באתר

5.1 אספקת מוצרים – אספקת המוצרים ללקוח יכולה להתבצע בדואר שליחים או באיסוף עצמי, בתיאום מראש בעת ההזמנה.

5.2 משלוח דואר שליחים – בעת ההזמנה בדף הקופה ניתן לבחור הזמנת “המוצרים” בדואר שליחים באמצעות דואר ישראל. הזמנת משלוח בדואר שליחים כלול במחיר ברכישות מעל 250 ש”ח.

5.3 דמי המשלוח המצוינים תקפים למדינת ישראל בלבד. ניתן להזמין משלוחים לחו”ל בתעריף שונה
ובתיאום טלפוני. הזמנות שיתקבלו עד השעה 12:00 יצאו ביום למחרת אלא אם צויין בהערות ההזמנה דחיפות למשלוח.

5.4 משך זמן המסירה – לאחר מסירת החבילת לדואר שליחים של דואר ישראל, החברה 100% תלוי בשרות שהם נותנים, ולא תהיה אחראית לאיחורים במסירה.
דואר שליחים (ולא החברה עצמה) מתחייב למסירה תוך 2 ימי עבודה. אם הנמען לא היה בבית בעת המסירה אז ייתכן שיהיה צורך בקביעה ותיאום זמן למסירה לבית.

5.5.החברה לא תהיה אחראית לעיכוב במסירת המוצר בשל סיבות שאינו בשליטתה כגון: כח עליון, שביתות, עיצומים
ותקלות טכניות אחרות של דואר ישראל, וכן במקרים בהם הלקוח לא יאסוף את ה”מוצרים” בתוך 7 ימים מעת קבלת הזימון לסור אל סניף הדואר.

5.6 איסוף עצמי אחר – ניתן לאסוף מוצרים אשר הוזמנו באתר בתיאום טלפוני מראש במשרדי החברה.

5.7 החברה לא תישא באחריות למקרה שבו הרכישה של הלקוח לא התקבלה במערכת או בכל מקרה של בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת מהלקוח לרכוש ו/או לקבל מוצרים.

6. אחריות ושירות

6.1 החברה מתחייבת לספק “מוצרים” חדשים ללקוח, ולפעול בהגינות וביושר מול הלקוח, תוך מתן שירות הולם ויסודי לכל פניה.

6.2 החלפת מוצרים – ניתן להחליף כל מוצר שנרכש באתר, בתנאי שהמוצר נותר באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ובטרם נעשה בה שימוש.
בהתאם להוראות החוק זמן החזרת המוצר כאמור הינו כ14 יום מרגע קבלת המוצר (הן בדואר רשום והן באיסוף עצמי)

6.3 עלות משלוח להחזרת המוצר בדואר רשום תחול על הלקוח, כמו כן דמי המשלוח והאריזה לא יוחזרו.
במקרה וההחלפה נעשית בשל חוסר תקינות המוצר, הלקוח לא יחויב עלות משלוח חוזר.

6.4 במידה שתחול טעות בהדפסה, בתיאור המוצר ו/או במחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר או בכל חומר הדפסה אחר, או בקבלת הנתונים מהלקוח באתר רשאית החברה , לבטל את הרכישה לפי שיקול דעתו.

6.5 תנאי האחריות הנם בכפוף לתנאיו של היבואן בארץ.

6.6 פגיעה פיזית , נזק פיזי או שבר גורמים לפקיעת האחריות. הסרת מדבקת אחריות או קריעתה מסירה את האחריות מן המוצר. האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק, קצר חשמלי , שריפה , רטיבות או שימוש לא נאות במוצר. הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לפקיעתה של האחריות.
משלוח המוצר הפגום והחזרתו ללקוח יבוצעו על חשבון הלקוח ובאחריותו.

6.7 לגבי משקפי השמש באתר, במעמד רכישת משקפי הראייה תקבלו אחריות יצרן לשנה, על פגמי ייצור.
לגבי פגמים שנוצרו עקב שימוש, במקרה של פגם החוסה תחת האחריות יוחלף המוצר או יתוקן, לשיקול דעת החברה. בהיעדר מוצר זהה במלאי, יינתן ללקוח שובר זיכוי או מוצר חליפי שווה ערך, לבחירת הלקוח .

7. סמכות השיפוט

7.1 .מקום השיפוט הבלעדי הינו בבתי המשפט בחיפה בלבד.