אחריות המותג One House

אנחנו בOne House יודעים שאיכות החוויה שלכם תלויה באמינות הציוד שלכם. זאת הסיבה שאנחנו משקיעים כל כך הרבה אנרגיות ומשאבים בתכנון, עיצוב ובניית התרמילים שלנו.

*האחריות הנאמרת פה הינה רק למוצרים שאנו מייצרים אותם (מותג One House), אחריות של שאר המותגים הנמכרים דרכינו ע"פ היבואנים הבלעדיים בארץ בלבד.

אם יש לכם רעיונות לשיפור ושדרוג התרמילים שלנו, אנא שלח לנו מייל ל adam@onehouse.co.il עם המלצות ו/או הערות המועילות שיש לכם. הנסיון והחוויות שלכם מהווים חלק בלתי נפרד מפיתוח, עיצוב ושיפור המוצרים שלנו.

אחריות לכל החיים

אנחנו מבטיחים לכם שהתרמיל "One House" שלכם יהיה חופשי מפגמים בחומרים או בעבודת הייצור. נשבר לכם קליפס? נדפק ריצ`רץ`? אין מה לדאוג. הביאו את התרמיל אלינו, ואנחנו נתקן אותו ונחזיר אליכם. האחריות שלנו מכסה פגמים ביצור או בחומרים עבור כל חיי המוצר. אחריות "לכל החיים" היא חיי המוצר, ולא חיי הרוכש. במהלך תקופה זאת, אם המוצר מכוסה על ידי האחריות, אנחנו נתקן או נחליף אותו, לפי שיקול דעתנו.

פגמים הנגרמים מטיפול לא נכון במוצר, שימוש לא סביר, וכן תוכן התיק שלכם, בלאי סביר, היעלמות או גניבה, התעללות, או פגמים קוסמטיים אינם מכוסים. אנו מדגישים– האחריות לא מכסה תיקונים שנגרמו כתוצאה משימוש רשלני במוצר! לדוגמה, אם בד התרמיל נקרע מכיוון ששמתם בתרמיל חפץ חד, או שניסיתם לחבר חפץ כבד לרצועת הגומי של מקלות ההליכה- האחריות לא תכסה את פגם זה.

כמו כן, האחריות אינה מכסה מוצרים אשר עברו תיקון או שינוי מכל סוג שהוא, שלא ע"י היצרן, ואינה חלה על חלקים שאינם מקוריים. זאת אומרת שאם שיפצרתם בעצמיכם את התרמיל, והוא נקרע- לצערינו זאת בעיה שלכם. ובכל זאת נשמח לטפל בעיניין עד כמה שניתן או בתשלום סמלי.
אם תרמיל הOne House שלכם לא מכוסה תחת האחריות שלנו, אנחנו נציע לספק את שירות התיקון עבור תשלום סביר. נדאג ליצור קשר אתכם ולספק אומדן לעלות התיקון, ולעשות את העבודה לאחר האישור והתשלום שלכם. אנחנו נכסה את המוצר שלכם כנגד ליקויים ותפקוד פגום עד לנקודה שהוא משומש ושחוק מדי, מעבר למצב שכדאי לתקן אותו.

  • "בלאי סביר" הוא הבלאי הנגרם על ידי השימוש הצפוי של התיק לאורך זמן ממושך.
  • ההחלטה לגבי הטיפול במוצר היא על פי שיקול דעתנו הבלעדית, ואנו לא יכולים לדעת בוודאות האם הפגם מכוסה עד שהוא יגיע אלינו.
  • על המוצר להגיע כשהוא נקי ויבש. מוצר אשר יגיע מלוכלך באופן בלתי סביר, יוחזר ללקוח.

איך להאריך את חיי המוצר?

התיק שלך תוכנן להחזיק מעמד לאורך זמן. להלן עיקרי הדברים לטיפול ולהארכת חייו:

שימוש סטנדרטי:

  • על מנת שיהיה לך נוח בצורה מיטבית יש לתאם את מערכת הגב (להוראות תיאום)
  • יש לסגור כל האבזמים בעת השימוש והאיחסון
  • להדק הרצועות ולאבטח את מרכז המסה (בהוראות תיאום) ולהקל על הרוכסנים
  • אין להעמיס על חלקי הגומי הגמישים מעבר ליכולתם
  • יש להיזהר שלא לפגוע בכיסוי הגשם בעת שימושו
  • למרות שהרוכסנים שלנו הם איכותיים וחזקים, אין להתאכזר עליהם ולסגור ולפתוח בעדינות וללא לחץ.

ניקיון וטיפול:

  • לאחר כל טיול לוודא שהתרמיל נקי.
  • אם הוא רטוב, תלו לייבוש במקום מאוורר ומוצל כשהוא פתוח לחלוטין.
  • אין לייבש באמצעות גורם חום חיצוני כלשהו, כולל שמש ומדורה.
  • שחררו את כל הרצועות, סגרו את הרוכסנים וחברו את כל האבזמים.
  • לשטוף במים מתוקים במקרה שהתיק מלוכלך מבוץ, מלח, דברי מתיקה.
  •  לניקוי הבד והרוכסנים יש להשתמש במעט מים פושרים ומברשת רכה.
  • שטוף במים מתוקים ולייבשו במקום פתוח ומוצל.
  • אין לכבס במכונת כביסה.

אחסנה:

  •  לפני האחסון יש לוודא את הוצאת כל הדברים מהתיק וכשהתיק יבש לחלוטין ונקי.
  • יש לאחסן במקום מאוורר ומוצל למניעת עובש.
  • יש לסגור את כלל הרוכסנים והאבזמים שבתיק ולשחרר רצועות.
  • אין לכופף או לעוות את התיק בעת האחסון.

איך לממש את האחריות?

נדיר שיש בעיה בתרמילים שלנו, אך אנו לא בעולם מושלם ויכול לקרות.

על כל מקרה שתרצו לממש האחריות, צרו איתנו קשר באחד מדרכי התקשורת שלנו (פייסבוק, אינסטגרם או בדוא"ל: adam@onehouse.co.il ), ובו תציינו את פרטים הבאים:

  1. שמכם המלא
  2. פרטי יצירת קשר (מייל + טלפון)
  3. מה התקלה עם תמונות המבהירות את העניין
  4. איך זה קרה, ומתי

משם, אנו נטפל בכל, ונוודא שתצאו מרוצים!

3 סיבות מצויינות לקנות בOne House