אחריות

אנחנו בOne House יודעים שאיכות החוויה שלכם תלויה באמינות הציוד שלכם. זאת הסיבה שאנחנו משקיעים כל כך הרבה אנרגיות ומשאבים בתכנון, עיצוב ובניית התרמילים שלנו.

אם יש לכם רעיונות לשיפור ושדרוג התרמילים שלנו, אנא שלח לנו מייל ל adam@onehouse.co.il עם המלצות ו/או הערות המועילות שיש לכם. הנסיון והחוויות שלכם מהווים חלק בלתי נפרד מפיתוח, עיצוב ושיפור המוצרים שלנו.

אחריות לכל החיים

אנחנו מבטיחים לכם שהתרמיל “One House” שלכם יהיה חופשי מפגמים בחומרים או בעבודת הייצור. נשבר לכם קליפס? נדפק ריצ`רץ`? אין מה לדאוג. הביאו את התרמיל אלינו, ואנחנו נתקן אותו ונחזיר אליכם. האחריות שלנו מכסה פגמים ביצור או בחומרים עבור כל חיי המוצר. אחריות “לכל החיים” היא חיי המוצר, ולא חיי הרוכש. במהלך תקופה זאת, אם המוצר מכוסה על ידי האחריות, אנחנו נתקן או נחליף אותו, לפי שיקול דעתנו.

פגמים הנגרמים מטיפול לא נכון במוצר, שימוש לא סביר, וכן תוכן התיק שלכם, בלאי סביר, היעלמות או גניבה, התעללות, או פגמים קוסמטיים אינם מכוסים. אנו מדגישים– האחריות לא מכסה תיקונים שנגרמו כתוצאה משימוש רשלני במוצר! לדוגמא, אם בד התרמיל נקרע מכיוון ששמתם בתרמיל חפץ חד, או שניסיתם לחבר חפץ כבד לרצועת הגומי של מקלות ההליכה- האחריות לא תכסה את פגם זה.

כמו כן, האחריות אינה מכסה מוצרים אשר עברו תיקון או שינוי מכל סוג שהוא, שלא ע”י היצרן, ואינה חלה על חלקים שאינם מקוריים. זאת אומרת שאם שיפצרתם בעצמיכם את התרמיל, והוא נקרע- לצערינו זאת בעיה שלכם.
אם תרמיל הOne House שלכם לא מכוסה תחת האחריות שלנו, אנחנו נציע לספק את שירות התיקון עבור תשלום סביר. נדאג ליצור קשר אתכם ולספק אומדן לעלות התיקון, ולעשות את העבודה לאחר האישור והתשלום שלכם. אנחנו נכסה את המוצר שלכם כנגד ליקויים ותפקוד פגום עד לנקודה שהוא משומש ושחוק מדי, מעבר למצב שכדאי לתקן אותו.

“בלאי סביר” הוא הבלאי הנגרם על ידי השימוש הצפוי של התיק לאורך זמן ממושך.

ההחלטה לגבי הטיפול במוצר היא על פי שיקול דעתנו הבלעדית, ואנו לא יכולים לדעת בוודאות האם הפגם מכוסה עד שהוא יגיע אלינו.

על המוצר להגיע כשהוא נקי ויבש. מוצר אשר יגיע מלוכלך באופן בלתי סביר, יוחזר ללקוח.

איך להאריך את חיי המוצר?

אנחנו בונים את המוצרים שלנו להחזיק מעמד לזמן ארוך, אך בסופו של דבר כל מוצר נשחק, מתישהו. בדים וחלקים זזים יישחקו. כל ציוד יסבול מדרגות שונות של שחיקה, תלוי בשימוש. ציוד שמדריך טיולים משתמש בו 200 ימים בשנה יישחק מהר יותר מאשר ציוד של מטייל מזדמן, שמשתמש בהם 2-3 פעמים בשנה. ציוד שמטופל טוב מחזיק מעמד יותר שנים. יש צורך בהפעלת שיקול דעת, האם מוצרכם ייכוסה תחת מדיניות האחריות שלנו. ייתכן שפשוט הגיע הזמן להחליף אותו.

טיפים לתחזוקה נכונה של התרמיל:

  1. בסיום הטיול, לפני האחסון של התרמיל, כדאי לייבש אותו באופן מוחלט ולא לאחסן אותו כשהוא לח או מלוכלך.
  2. כדאי לאוורר את התרמיל מפעם לפעם, ולאחסן אותו במקום יבש.
  3. אין להכניס לתרמיל אביזרים חדים וחשופים, כדוגמת סכין פתוח וכד`. חפצים כאלה עלולים לקרוע את התרמיל ולהרוס אותו.
  4. אין למתוח את חלקי הגומי שבתרמיל מעבר ליכולתם.
  5. כדאי לא להעמיס על התרמיל מעבר לגבול היכולת שלו. בנוסף, כדאי להימנע מהפעלת לחץ על הרוכסנים. תמיד תהקדו את הרצועות והקליפסים שמסביב לרוכסנים, כדי שלא יווצר עליהם לחץ.

איך לממש את האחריות?

קרה משהו לתרמיל? אנחנו מצטערים לשמוע! כדי לממש את האחריות, נשמח אם תשלחו מייל לכתובת adam@onehouse.co.il , ובו תכתבו את פרטי המקרה הבאים:

  1. שמכם המלא
  2. פרטי יצירת קשר (מייל + טלפון)
  3. מה התקלה?
  4. איך זה קרה, ומתי?

למייל תצרפו תמונות של התקלה. כדאי לשלוח כמה שיותר תמונות, על מנת שיהיה מובן וברור.

משם, אנו נטפל בכל, ונוודא שתצאו מרוצים!

3 סיבות מצויינות לקנות בOne House